amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Lite blandat!!

Publicerad 2011-12-22 20:46:03 i Allmänt,

Har precis ätit frukost och kollar lite inne på min blogg. Idag ska jag vara med några kompisar vet inte riktigt vad vi ska göra men nu iallafall kommer fyra bilder tre av bilderna är på mig och min kompis Nathalie. Den fjärde bilden är på våra converse skor!
Här har vi på oss två stycken ziperall. dom har vi köpt på www.ziperall.se dom är rosa, vit randiga.


Här kommer en till bild på oss två



Här kommer den tredje bilden på oss två



Här är våra converse skor den ena skon är "svart" och den andre skorn är "marin blå" dom skorna har vi köpt på Stadium i Stockholm.



Det var några bilder jag la ut idag Kram Kram<3 "VI HÖRS"

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-12-23 09:00:34

haha, vad fiiina vi är! jag älskar våra ziperall <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela