amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Godmorgon Godmorgon<3

Publicerad 2011-12-22 10:26:05 i Allmänt,

Heej bloggen!!
Nu har jag precis ätit lite frukost jag åt e. Macka, yougurt och juice. Nu idag ska jag åka in till uppsala med min pappa. Han skulle fixa några ärenden och då frågade han om jag ville ta med en kompis ditt o gå o kolla lite på stan medans. Då ringde jag min kompis Viktoria om ville följa med. Så om ca. 45 minuter ska vi åka och hämnta henne och åka till Uppsala. Jag och Viktoria ska gå och äta en god lunch när vi är där. Jag ska julhandla lite medans jag är där i Uppsala.
Kramar Tuva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela