amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Kom precis hem...:-)

Publicerad 2011-12-22 18:37:34 i Allmänt,

Hej igen bloggen!
Idag var jag och Viktoria i Uppsala. När vi kom in till Uppsala så gick vi till en resturant. Det var super gott vi åt båda två "dagens lunch" den var riktigt gott. Sen åkte vi in till stan och gick i olika affärer. Viktoria köpte ett hårband och jag köpte en julklapp till min storebror. Sen gick vi och köpte en super god smoothie jag köpte en smoothie so. Hette "mango main" och Viktoria köpte en smoothie som hette "shack It". Till det åt vi varsin chokladboll. Sen kom mina föreldrar och hämtade oss så åkte vi hem. Nu sitter jag bara i soffan och kopplar av lite och kollar på TV:n.
Kraam på de alla vi hörs!!

Kommentarer

Postat av: eve:)

Publicerad 2011-12-22 20:39:16

nice:DDD<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela