amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Börjar närma sig julafton...

Publicerad 2011-12-23 19:08:51 i Allmänt,

Heej!
Nu börjar det bli lite kväll idag har jag och min familj gjort klart allt det sista tills imorgon när det är julafton. Ska bli härligt. Imorgon ska jag åka till Stockholm med min familj där min farmor och farfar bor. Då kommer mina kusiner och några andra. Det ska bli kul! Nu ikväll ska jag kolla på tv:n på Bingolotto för att vi har köpt två stycken lotter vi ska spela på. Det är väl bara att hoppas att man vinner en resa till Thiland elr varför inte tre milljoner haha xD...men nu ska jag gå och hänga upp min julstrumpa så får vi se om tomten varit där när jag vaknar. Det tycker jag också att ni ska gör om ni inte redan har gjort det.
Puss o kram på er alla vi hörs och ses imorgon på julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela