amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Mina Julklappar!

Publicerad 2011-12-28 16:10:15 i Allmänt,

Hej här lägger jag ut bilder på några av mina julklappar.
Jag fick ett par tuffa toppar från http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#category_100079
Dom två var riktigt sköna och fina tycker jag.
Sen fick jag också ett par hörlurar till min Iphone!
Jag fick också ett mjukissätt ifrån http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=11558&storeId=19158&categoryId=85265&parentCategoryId=85265&topCategoryId=85265&langId=-1 det är marin blåt , och jätte mysigt att ha på sig.
Jag fick också i julklapp en "Iphone docka"(högtalare) Det är super bra ljud i den.
I julklapp fick jag också tre stycken enkla Iphone 4 skal
Sen fick jag också i julklapp en otroligt fin klocka och ett halsband där det står "LOVELY" ifrån uropenn.
Här kommer en bild på ett par pjamasbyxor som jag fick och är ifrån http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?parentCategoryId=85413&catalogId=11558&langId=-1&categoryId=85413&productId=864620&storeId=19158&topCategoryId=85265
Här kommer den sista julklappen jag fick ock det var några bokstäver där det stod "LOVE" dom tycker jag var jätte söta<33
Det var några av mina juklappar jag fick i jul.
En riktigt bra jul!;-)
hejdå vi hörs bloggen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela