amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Tjoooho!

Publicerad 2011-12-29 23:07:40 i Allmänt,

Tjoooho!

 Nu sitter jag i bilen på väg hem från Stockholm. Idag när vi kom i till Stockholm så gick vi till hötorget där vi gick in i Kungshallen. Där gick vi och åt på ett grekiskt ställe och åt lunch. Jag åt kycklingsallad med hallomi och pestodressing. Det var en super lunch. Efter det gick vi och köpte bio biljetter. Sen gick bara runt på stan och kollade i affärer. Sen var det biodags. Jag tycker "Stig Helmer story" var rolig o skarmig. Sen gick vi till Galerian då gick jag och mamma in på Hollyster. Där jag såg en "skit" fin jacka som hade ett skärp i midean jätte tufft, och den jackan var lite beige och vit. Så jag provade den och tyckte den satt jättebra. Det tyckte mamma också. Då "flurtade" lite med pappa och se om jag kunde få den av han men självklart måste jag jobba ihop till den. Men fick den i förskott hihihi;-).här kommer en bild på mig i min nya jacka hoppas ni tycker den var fin.


Godnatt<3

Kommentarer

Postat av: Tilde.d

Publicerad 2011-12-30 14:05:32

Postat av: Tilde.d

Publicerad 2011-12-30 14:07:04

JA, jätte snygg jacka, hoppas den är skön. Undrar om vi kan va nån dag som vi kan bestämma<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela