amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Badet!

Publicerad 2011-02-21 21:49:17 i Allmänt,

Hej alla!


Idag har jag varit med några kompisar som heter Josefine Moa och Vilma. Vi badade i Gimos simhall. Jag och Moa åkte buss tillsammans till Gimo och Vilma och Josefine åkte en buss tidigare. Sen när jag och Moa kom fram så gick vi till simhallen och där satt Vilma och Josifine och väntade. Vi gick in i omklädningsrummet o9ch bytte om och sen gick vi in till simhallen och badade och hade kul.
Vi körde staffet tillsammans lagen va Josifine och jag och Moa och Vilma. Det gick bra Men det hände en olycka med Moa som gjorde illa sitt öga men det gick bra ändå.
Sen åkte vi hem tillsammans.
Nu ikväll har jag bara slappat och msnat med mina kompisar och tittat på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela