amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

FEST!=)

Publicerad 2011-02-05 19:26:19 i Allmänt,

Hej alla!


För en timme sedan så kom jag precis hem från min kompis fest. På morgonen så ringde Viktoria mig hon som skulle ha festen och sa att jag fick hjälpa till att föbereda till festen. Då kom jag till henne och då började vi föbereda lite. Vi skärde upp lite grönsaker och vi skärde upp brie ost och la fram lite salami på en tallrik. Sen så föberede hennes pappa lite anndra saker. Mednans så började jag och Viktoria föbereda oss själva. Och sen kl.13.00. så kom alla då så fick vi en välkommst bål av Viktoria. Den var super god! Sen så skulle vi äta då så åt vi en bagget med dom grönsakerna vi skärde upp och brien och salamin. Det var super gott. Sen så fick vi en överraskning som vi fick gå till sen när vi kom fram så till överraskningen så var det att gå på bio. Vi gick på Trassel. Den var ganska bra! Sen så gick vi tillbaka till Viktoria också åkte alla hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela