amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Första dagen i skolan

Publicerad 2011-01-11 21:19:35 i Allmänt,

Hej alla!


Idag var det första dagen i skolan. När vi kom till skolan fick vi berätta vad vi hade gjort på jullovet.Jag har varit i kungsberget och åkt skidor med en kompis som heter Vilma vi hade jätte kul tillsammans. Jag har också varit i Stockholm och shoppat. Sen har min kusin Elin och min moster Mia varit hos oss. Sen har jag bytt rum med min storebror. Jag blev jätte nöjd med mitt nya rum. För att jag fick också en (walk in closet). Efter vi hade berättat vad vi hade gjort på jullovet så hade vi matte vi hade förhör på ett prov vi gjorde före jullovet. Sen efter det så var det rast. På rasten lekte vi med killarna vi skojade att man skulle ta varandras mössor det var kul. Sen gick vi in och jobbade med Sverige. Sen var det lunch till lunch blev det ris och kebab det var gott. Efter lunchen var det rast.Sen gick vi in och jobbade med pablo picasso vi fick analysera en bild som jag tror hette (damen i den blå kragen) det var också kul att få lära sig lite om Pablo picasso. Efter skolan gick jag med en kompis hem till henne hon heter Nathalie. Vi spelade (mario cart wii) och tittade på tv. Sen kom pappa och hemmtade mig hos Nathalie. Sen kom jag hem och åt middag jag åt pastagratteng det var supergott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela