amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Lördag<3

Publicerad 2011-01-22 16:56:50 i Allmänt,

Hej alla!


Idag är det lördag det är skönt. Idag har jag ficksat lite hemma. Igår så var jag med min kompis Viktoria. Vi lekte att vi var modeler det var kul vi hade lite olika kläder på oss och det tyckte vi var super kul för att vi gillar kläder. Imorgon så ska jag först på morgonen på hockey träning och sen efter hockey träningen så ska jag på gymnastik. Jag tycker att gymnastik är jätte kul. Mitt gymnastik lag har varit i uppsala på en tävling som heter (Busam) det tycker vårt lag är jätte kul. Vi ska också dit i år igen. Sen tycker jag också att hockey ät super kul också=)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela