amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Torsdag:)

Publicerad 2011-01-20 20:39:13 i Allmänt,

Hej alla!


Idag har jag varit med mina kompisar Nathalie och Viktoria efter skolan. Vi var först hos mig och sen hos Viktoria. Hos mig så åt vi lite mellis Viktoria och Nathalie åt ett par grillade mackor och jag åt en macka med marmelade. Sen när vi hade ätit så hade jag och Nathalie gjort en dans till Viktoria för att hon hade kommit hem från LA. Vi dansade till låten Jonas Brothers – L.A. Baby (Where Dreams Are Made Of) hon blev jätte överaskad och tyckte att dansen var jättebra hon blev också rörd. Sen så gick jag hem kl.18.10. Sen när jag kom hem så skulle jag äta och då åt vi soppa med pannkakor.

Vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela