amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Kompis helg!

Publicerad 2011-03-08 12:27:54 i Allmänt,

Hej alla!


Ihelgen så var jag på en gymnasik tävling i Uppsala som hette Busam. Det var kul men pirrigt att gå ut och vissa upp sig. Men det gick bra men vi vann inte och kom inte tvåa och inte trea heller. Men det var jätte kul. För min gymnastik grupp var det andra gången vi var med i Busam. Men sen efter gymnastik tävlingen så åkte jag och min kompis Viktoria in till Uppsala och shoppa i Gränby. Vi hade jätte kul jag shoppade en college jacka och sen shoppade jag ett linne som var jätte fina sen shoppade jag lite mera saker. Men sen på kvällen gick vi till en rästurang och åt middag vi åt tahi buff`e. Det var så hemla gått. Men sen när vi var metta så åkte vi hem till Viktoria`s mormor o morfar`s lägenhet. Där hade vi jätte mysigt. Då så tittade vi på Melodifestivalen 2011. Sen så sov vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela