amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

"The big city"

Publicerad 2011-12-29 10:29:15 i Allmänt,

Heej!

Idag ska jag och min familj till Stockholm. Då ska vi gå på den nya bion "Stig Helmer Story" det ska bli roligt. Sen ska jag också gå in och prova något tufft på Hollyster. Jag tycker dom har så mycket tuffa kläder där inne, det gäller ju att passa på när man är "in the big city"Men nu börjar det dra ihop sig så nu får jag säga:

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Bloggasnyggaare

Publicerad 2011-12-29 14:05:48

Hej Tuva! (antar att du heter så)

Jag ser att du har en blogg design som är från blogg.se och jag undrar i fall du skulle vilja ha en personlig design på din blogg.

Och jag vet hur svårt de är att göra en sån så därför undrar jag om du vill ha en design grattis?

Du får bestämma hur du vill att den ska se ut helt själv. Kika in på min blogg, där finns mer information :) MVH bloggasnyggare.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela