amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

I Stockholm!

Publicerad 2011-11-03 19:00:53 i Allmänt,




Hej Allihopa!

Nu sitter jag och min Bästis Amanda hemma hos henne i Stockholm. Imorse Bestämnde jag och Amanda att jag skulle komma ner till henne i Stockholm. Då när jag kom ner ditt stod hon och hennes pappa och väntade där på mig. Vi gick till macdonalds och åt lunch. Sen gick vi och bowla. När vi hade bowlat klart så gick vi till Nathalie shuterman och Amanda provade en jätt gullig klänning från Missoni och jag provade en jätte söt skinn jacka från Chloe´. Amandas klänning hon provade var randig och färgglad. Och min skinn jacka var lite grå svart och hade vollager längst ner på sidorna på jackan. Sen gick vi in på NK där vi kollade lite. Sen gick vi och hämtade Amandas Iphone för att dom hade lämnat in den på lagning. Sen gick vi hem och åt middag vi åt fisk, potatis och sallad det var gott. Nu ikväll ska vi ha mysigt och kolla på Robinsson och sen en film.

Ha det bra Kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela