amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

ModellNatha

Publicerad 2011-01-16 11:02:13 i Allmänt,

Hej alla!

Här kommer lite balla lördagsbilder ja jag vet lite sent kanske "söndag" men men här är det i alla fall.
Min kompis Natha var modell när jag stylade upp henne.
Teddybears Sthlm – Hey Boy - Single Edit
När ni tittar på bilderna tycker jag att ni ska lyssna på veckans bästa låt klicka på länken och digga..
Första bilderna så tänkte jag att det skulle vara lite morgonmys med en morgonrock och ett par sköna byxor och ett linne.
Andra bilderna
Lite mer party tänkte jag lite tufft
Tredje bilderna vardags kläder men fungerar bra på party

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-17 09:15:13

Vilka bra bilder ser riktigt proffsigt ut och låten var kanon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela