amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Welcome home to Sweden Vickan.

Publicerad 2011-01-19 20:49:48 i Allmänt,

Friendes forever


Nu är det onsdagkväll. Idag efter skolan så ringde min kompis Viktoria mig och frågade om vi skulle va. För att hon hade kommit hem från LA igår och då så ville vi träffas. Och då så kom hon och då vissade jag henne mitt nya rum. Och min walk in closet. Vikan har haft det jätte bra i LA och hade med sig en jätte fin pressent till mig det var ett armband där det stod (friends forever) också var det ett peace märke på också. Det armbandet hade hon köpt på Disneyland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela