amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Sista dan på jullovet

Publicerad 2011-01-10 20:14:39 i Allmänt,

Hej alla!


Idag är det sista dan på jullovet. Det ska bli kul att börja skolan igen men det är ju jätte härligt att ha jullov. På jullovet har jag varit med en kompis och hennes familj i kungsberget (där åker man skidor) vi hade jätte kul tillsammans. Min kompis (Vilma) hennes mamma råkade lura ner oss i en svart backe. Där gick det inte alls bra för mig:(. Jag fick helt plöstligt för mycket fart så jag ramlade i backen och fick jätte ont i vaden. Så det var inte så kul men det gick bra endå. Idag har jag varit med mina kompisar Vilma,Moa och Amanda.Vi tog lite balla kort på varan.På ett kort så använde vi en spegel och la den på ett bord och satte oss och lutade lite mot spegeln.

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2011-01-10 23:48:58

Ha en bra dag i skolan imorgon gumman.



Kram pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela