amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

söndag!=D

Publicerad 2011-01-30 20:06:48 i Allmänt,

Hej alla!



Idag har jag varit på gymnastik på morgonen kl.11-12. Sen efter det gick jag hem med min kompis Viktoria för att vi bor ganska nära varandra. Sen så va vi med varandra och efter ungefär en timme så gick hon hem och då åkte jag på hockey träning. Efter det så ringde jag Viktoria igen och då så sa hon att hon var ute på isen med en tjej som heter Moa dom åkte skidor. Då frågade jag om jag fick åka lite med dom och det fick jag. Då kom jag ner till dom på isen. Vi körde stafett tillsammans och hade jätte kul tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela