amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Stockholm

Publicerad 2011-01-08 23:36:15 i Allmänt,

Hej alla!

Nu har jag startat upp min blogg den kommer att handla mycket om mig och vad jag gör om dagarna men den kommer också att handla mycket om mitt stora intresse som är kläder, accessoirer och foto.

Idag har jag använt min julklapp i den stora staden Stockholm. Ja det blir lite den stora staden om man bor i Östhammar som inte riktigt är så stort som Stockholm.
Men tillbaka till min julklapp. Det var två pressentkort på två stycken klädaffärrer Zara och Lindex.Jag köpte ett par jeans på HM som passade till mina CONVERSE och en poncho till.Det var super fint.Jag köpte ett par rutiga svart,röda byxor på Lindex som jag också köpte två rutiga tuffa blusar till.
Vi åt lunch tillsammans med min sorebror David i Gallerian i Stockholm. Jag åt en jättegod grillad smörgås med soltorkade tomater och mozzarella. David berättade om sin resa som han och hans tjej (Frida) hade varit på. De har varit på Cape Verdi öarna och de hade haft det jättebra badat och solat. David gav mig en försenad julklapp när vi träffades det var ett par superfina örhängen och två armband (märke Decibelle) lägger ut en bild på de imorgon.
Jag kommer också att lägga ut bilder på de kläder som jag köpte också.
Nu börjar jag bli trött och måste sova min skönhets sömn om jag ska kunna hålla en fin klass på bloggen framöver.

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2011-01-08 23:49:43

Hej Tuva



Va roligt då ska jag titta på dina bilder imorgon.

Ska också gå och lägga mig.

Hörs imorgon gumman



Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela