amandatuvaa

Hej! Vi är två tjejer som heter Amanda och tuva och vi är 12 år gamla. På den här bloggen kommer ni få höra om vår vardag, kompisar, shopping och mode mm. hope u enjoy it.

Heeeej!

Publicerad 2011-11-25 17:54:03 i Allmänt,

Heeeej!
Alltid skönt med helg igen. Idag har jag och min klass byndigt lingonriskransar för att vi ska stå och sälja det på en julmarknad klassen gjorde sammanlagt 43 st. kransar det var kul men endå lite jobbigt. Nu är det fredag som vanligt blir det idol ikväll! Imorgon skajag gå upp tidigt för att jag och mitt gymnastik lag ska åka och tävla det skabli kul och pirigt. Jag hoppas det går jätte bra! på Söndag kommer den här julmarknaden att vara det är dåklassen ska stå och sälja. Jag och min kompis viktoria har bakat också tills Söndagen för att vi också ska sälja det. Vi bakade ischoklad.
Det här är receptet på ischocklad (julgodis)
250g blockchoklad
125g kokosfett
Bryt chokladen i bitar och läggtillsammans med kosfett i en skål.
Sätt skålen över en kastrull men kokhett vatten tills chokladen
och fett mjuknat. Ösuppsmeten i knäckformar och ställ dem kallt
att stelna. Förvara i kylskåp.
hoppas det låter gott heeeejdå bloggisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela